Namnskyltar

Vill du byta ut namnskylten på din dörr eller postbox? Då hjälper Nabo dig – snabbt och smidigt.


🔁 När behövs ett namnbyte?

  • Du är nyinflyttad
  • Du vill ändra namn (t.ex. efter giftermål)
  • Du har bytt boendeform (t.ex. från hyresgäst till bostadsrättshavare)

Föreningen godkänner endast skyltar beställda via vår förvaltare. Egna utskrivna lappar eller tejpade lösningar får inte användas i trapphuset.


📞 Så beställer du ny skylt

Kontakta Nabo Servicecenter:

📞 Telefon: 010-288 00 26
🕐 Öppet: Vardagar 07.00–16.00
🌐 Felanmälan – Nabo

Ange:

  • Namn som ska stå på skylten
  • Adress och lägenhetsnummer
  • Om det gäller dörrskylt, postbox eller båda

👉 Skyltbyte är kostnadsfritt vid inflytt – vid senare ändringar kan en mindre avgift tillkomma.


⚠️ Samtidig felanmälan?

Du kan också passa på att rapportera andra ärenden, t.ex.:

  • Stopp i avlopp
  • Elfel i lägenheten
  • Trasiga lampor i trapphuset