Felanmälan & kontakt

Felanmälan

Har något gått sönder i trapphuset? Är lampan trasig i soprummet? Eller fungerar inte värmen i din lägenhet? Här hittar du snabbt hur du felanmäler – och vem du kontaktar vid olika ärenden.


🧰 Fel i gemensamma utrymmen

Fel i trapphus, soprum, tvättstuga eller gård anmäls via:
🌐 Nabo-portalen
🕐 Dygnet runt


🚿 Fel i din lägenhet

Fel i din egen lägenhet som kräver åtgärd anmäls också via Nabo-portalen.
Exempel: Läckande kran, fel på värme, eluttag som inte fungerar.


☎️ Akuta fel utanför kontorstid

Vid t.ex. vattenläcka eller elfel kvällar/helger:
📞 Ring jouren – numret finns på anslagstavlan i trapphuset


👥 Kontakta styrelsen

Har du frågor som inte rör en akut felanmälan? Vill du komma i kontakt med styrelsen?
Skicka gärna ett mejl:

📧 styrelsen@brfnyckeln.se


🧾 Tips!

  • Spara ner kontaktuppgifterna i din mobil
  • Fota/skanna QR-kod till appen för snabb tillgång
  • Vid störningar (oljud, rökning, felparkering etc), kontakta styrelsen eller gör en störningsanmälan via Nabo