Vilken härlig dag det blev igår! Det var fantastiskt roligt att se så många grannar dyka upp med glatt humör och arbetshandskarna på. Tack vare er stora uppslutning fick vi verkligen massor gjort på våra gårdar.
Det har sopats, rensats och fixats på alla hörn, och det märks direkt när man går utanför dörren hur fint det har blivit. Här är några glimtar från gårdagens arbete:





Vi vill även passa på att visa upp styrelserummet som har fått sig en rejäl och välbehövlig uppgradering! Vi har fräschat upp lokalen för att skapa en bättre och mer inspirerande arbetsmiljö för styrelsens möten och förvaltning.
Här är resultatet av de nya kontorsytorna:



Än en gång, tack till alla som bidrog till att göra städdagen så lyckad!


Lämna ett svar