skip to Main Content
Felanmälan

Felanmälan

NABO
För t.ex. byte av namnskylt, fel i lägenheten eller fastigheten, t.ex. stopp i avloppet, elfel eller trasiga lampor i trapphus. Felanmälan vardagar 07:00-16:00
010-288 00 26
Felanmälan – Nabo

NABO JOUR:
Jourtelefon 16:00-07:00. Endast vid akuta fel när NABO ServiceCenter har stängt; felaktig uttryckning betalas av den som ringt.

Om hissen stannat…
Ring Trygga Hiss på 08-798 92 00. Vårt serviceavtal gör att Trygga Hiss kommer samma dag.
Om någon är inne i hissen görs en akututryckning.

Sopnedkast/sopsug
Stopp i sopsystemet eller andra fel på sopsugen anmäls till Cemi på 0774-400990

Tele 2

Telefon 90 222 , mail: kundservice@tele2.se
Ytterligare kontaktinfo se:
Kontakta oss – Tele2

Skadedjur: www.anticimex.se Tel. 075-245 10 00